Wednesday 1 February 2012

PASRAH AKUR REDHA

Assalamualaikum..
Hye reader..

Hari neyh hari yang agak suram
Semangat semua hilang tasedap hati..
Apa makna semua ini Apa maksud semua ini.
Aku sendiri tidak pas...
Kemana hilangnya semangat aku selama ini...
Kemana hilang semua kecerian aku harihari..
Makin hari makin dewasa banya cabaran yang ditempuhi.
REDHA PASRAH AKUR
Aku redha apa yang akan terjadi lepas neyh..
Aku pasrah apa yangberlaku selepas ini..
Aku aku dengan kehendaknya...
Aku tidak boleh mengharap apa yang tidak PASTI ! 
Tidak henti jiika difikirkan....
Aku hanya jadi diri aku ! Diri aku yang sebenar !
Jangan DIUCAP jika tidak tahu maknaya..
MENGHARGAI jika masih ada....


#Zyra harus bersemangat untuk tempuh semua ini....kehidupan yang hakiki !
Ini semua sudah tertulis ! 
REDHA PASRAH AKUR 

No comments:

Post a Comment